مصاحبه آرشیو خبر ها
ایگوایین یک تمام کننده استثنایی است، من یک یوونتوسِِِ تماشایی اما موثر می خواهم

ایگوایین یک تمام کننده استثنایی است، من یک یوونتوسِِِ تماشایی اما موثر می خواهم

مکس آلگری پس از برد شیرین یوونتوس در مقابل کالیاری که با دو گل از گونسالو ایگوایین همراه بود با اسکای اسپرت به صحبت پرداخت و در مورد اتفاقات بازی صحبت کرد. سرمربی یوونتوس صدمین حضور خود را بر روی نیمکت بیانکونری را با برد پشت سر گذاشت.

 

ایگوایین دوباره گلزنی کرد:

  

ایگوایین یک تمام کننده استثنایی است و همگی از این موضوع مطلع هستیم. اینکه او چقدر برای تیم تلاش می کند تحسین برانگیز است.

 

از زمانی که سیستم 4‐2‐3‐1 را مد نظر قرار دادید پیروزی های متوالی کسب کرده اید و همه ی ستارگان تیم نیز فرصت بازی کردن پیدا می کنند:

 

زمانی از فصل فرا رسید که که من فکر کردم تغییر در تیم بسیار مناسب است. موقعیت ما در جدول مسأله اصلی نبود، موضوع مهم عملکرد ما درون زمین بود. در این سیستم بازیکنان احساس مسئولیت بیش تری می کنند و بالاتر از همه شدت رویکرد محتاطانه ما را کم تر می کند.

 

میرالم پیانیچ امروز استراحت کرد، اما سامی خدیرا به عنوان یک بازیکن اساسی و جدایی ناپذیر این سیستم تبدیل شده است:

 

خدیرا همیشه در خط هافبک دفاعی دو نفره بازی می کرد، او در تیم ما مجبور شد در خط هافبک سه نفره بازی کند که تجربه ی زیادی نداشت، با این حال او پل پوگبا را در کنار خودش می دید. این بدین معنی است که حرکات و دویدن او در این دو سیستم متفاوت است. او برای تنظیم کردن سرعت بازی بازیکن مناسبی است. اگر نیاز است در جایی با سرعت 30 کیلومتر در ساعت حرکت کند با 31 کیلومتر در ساعت این کار را انجام خواهد داد و اگر نیاز است که این کار با 50 کیلومتر بر ساعت انجام شود، 51 کیلومتر بر ساعت را انتخاب خواهد کرد. ما هنگام تدارک حمله بر روی دروازه حریف باید از جنبه ی سرعت بازی خود را بهبود بخشیم و همچنین یاد بگیریم که در بازی های مختلف حرکات و موقعیت های مختلفی در زمین داشته باشیم، در غیر این صورت بازی ما برای حریفان قابل پیش بینی خواهد بود.

 

کوادرادو بازی درخشانی به نمایش نگذاشت، با این حال تیم عملکرد خوبی داشت:

 

ضعف کوادرادو در انتخاب پاس مناسب است، اما در گل دوم در هنگام ضد حمله انتخاب فوق العاده ای انجام داد. من انتظار یک یوونتوسِ تماشایی را دارم. هنگامی که فوتبال بازی می کنید، نیاز دارید که تماشایی باشید. زمانی که کالیاری ده نفره شد باید ما باید به حمله کردن ادامه می دادیم، اما در عوض خیلی شتابزده بازی کردیم و شیوه مناسبی اتخاذ نکردیم. باید در این زمینه خود را بهبود بخشیم. در بعضی از دقایق بازی ما توپ را به کالیاری واگذار کردیم و به آن ها اجازه دادیم که موقعیت هایی بر روی دروازه ما ایجاد کنند. این اتفاق نباید دوباره رخ دهد. این درست است که باید تماشایی بازی کنیم، اما در کنار آن باید موثر باشیم. در این صورت اگر برنده از بازی خارج نشویم ارزشی نخواهد داشت. با سیستم کنونی می توانیم کمی به خودمان استراحت بدهیم و نفس بکشیم، در طول بازی فرصت هایی برای استراحت پیدا می کنیم و مثل این است فضای بیش تری در زمین برای ما باز شده است. در لیگ قهرمانان باید هم در دفاع و هم در حمله بهتر کار کنیم و نباید مرتکب هیچ اشتباهی شویم.

 

در مورد تمدید قرارداد آلگری و شایعات حضورش در لیگ برتر پرسیده شد:

 

یک سال و نیم از قراداد من با یوونتوس باقی مانده است، این سوال ها نیز سال گذشته از من پرسیده شد. من میدانم همواره در مورد این موضوع صحبت خواهید کرد چرا که زمان شما را پر می کند و عناوین روزنامه های شما را می سازد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: